Jeg trenger en ammestol for å bli kvitt samsovingen

Før samsov vi, men sluttet for at Oliver skulle lære å sove i egen seng. Han skal jo ha mat om natten og da ammer jeg han i vår seng, før jeg legger han tilbake i sin seng etterpå. Det er i hvert fall det som var planen. Noen ganger er jeg så trøtt at jeg sovner. Noe som for Olivers sikkerhet går helt greit, for sengekanten fra samsovingen er der enda, men søvnen min lider av det, for jeg våkner i syvtiden slik:


Bøllefrø

Så nå har jeg bestemt meg for at jeg må skaffe meg en ammestol sånn at vi unngår å sovne i sengen.

Eller har noen andre forslag? Tar gjerne imot tips.

6 kommentarer
    1. Kan jo hende du sovner i stolen også…det kan nakken bli stiv av!
      Men skulle jeg hatt noe ammestol skulle det vært en som det gikk an å gynge med, med nakkestøtte ;P

    2. Er noe med det ja 😛
      Gikk greit med sammsoving for meg med nr1 får da hadde vi 1.50 seng for oss selv ;P så han lå i midten og jeg hoppa over han får å bytte side 😛

    3. Første 3mnd hadde vi ikke plass til babysenga på rommet (flytta når han var 3mnd), etter det ble det sånn ‘sovna under amming’ fram til han var 6-8mnd #ble sammen med samboeren min da#, da skulle han lære seg å sove i egen seng og få sikkelige rutiner, hadde ikke vært så nøye på det tidligere siden var alene og selskapssyk 😛

    4. Samme her, jeg trenger også ammestol. De har noen fine på IKEA jeg kunne tenkt meg.
      Selv om det er koselig med samsoving blir det dårlig søvn for mor. Og stive nakker fordi man ligger vondt 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg