Awarder og utfordringer i fleng

Tja, kanskje ikke i fleng til meg, men i resten av bloggeverden. Jeg har i hvert fall vært så heldig å få fire. Pluss en utfordring. Jeg bruker vanligvis ikke være veldig fan av slike kjede-ting, men når man kaller det en award ble det med ett så koselig å få ♥

To av awardene kom fra Bergen (Jøssenavn, det kan da ikke være et sammentreff?) fra selveste:
Cecilie
http://babyblog.blogg.no/ og
Christine 
http://livetmedlillejacob.blogg.no/.

Edit: Og en award fra Elin i Drammen
http://elove.blogg.no/
Og Cecilie fra Bærum, mitt fødested
http://mammaentiltrineogtuva.blogg.no/

Takk takk 🙂


Jeg vil takke mamma og pappa og…

Utfordring kom fra godeste "svigersøster" i Oslo http://ailiveronica.blogg.no/, men det er vanskelig å svare på 34 spørsmål med Oliver på armen, så håper jeg blir tilgitt for at jeg bare snakker litt om meg selv punktvis istedenfor.

1) Jeg er født i Bærum, men som army-brat har jeg bodd i blant annet Oslo, Evje (en time unna Kristiansand), Narvik og Jessheim.

2) Jeg liker Bergen, og skal en gang bo der på tross av at håret mitt kruser seg i fuktig klima (ikke si noe til Roar, jeg har ikke fortalt overbevist han enda)

3) Jeg har en fobi mot fugler

4) Jeg er fortsatt overbevist, i en alder av 21, at mamma kan alt og at pappan min er sterkere enn pappan din.

5) Jeg irriterer meg over folk som sier "sjendiser" og "sjino" (spesielt han på tvnorge – hvem ansetter en tv-stemme som ikke kan snakke ordentlig en gang?? Jobben er å snakke!)

6) Jeg samler på Disneyklassikere og kunne gjort nesten hva som helst for dvd-utgavene av Løvenes Konge og Skjønnheten og Udyret (anyone?)

7) Jeg har jobbet siden sommeren jeg fylte 13 og har jobbet som blant annet: Servitør, vaskehjelp, barnepasser, modell, telefonselger og butikkmedarbeider. Jeg kan skryte på meg arbeidsgivere som 7/11, Stravinsky, Vero Moda, Only, Rica Hotell, Spenst/Sats, Vibe International, rubrikk.no og Video Nova. Høyeste antall jobber jeg har hatt på en gang er fire.

Sååå sier reglene at jeg må utfordre syv nye, og siden jeg har flere enn syv lesere utfordrer jeg deg. Om noen ønsker seg en link smeller jeg de opp fortløpende under:

5 kommentarer
    1. skjønnheten og udyret finner du på cdon.com,den har ikke kommet ut der ennå men du forhåndsreservere den:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg