Student med barnevogn når heisen står stille

I går stod heisene på Markedshøyskolen. I det jeg skulle til å gi opp å komme meg på forelesning i tredje etasje, spurte en klassekamerat, Tom André, om han skulle hjelpe meg og bære vognen opp til forelesningssalen. Jeg følte det var for mye å be om, og gikk for å se om heisen i andre siden av bygget funket. På veien tilbød jentene i klassen seg å hjelpe. Med minutter til forelesningen begynte, måtte jeg tørre å si ja til hjelp. Jeanett (en av klassevenninnene) gikk bak og bar vognen opp tre (!) etasjer, og jeg fikk være med på introduksjon til salgsledelse like vel.

Er det rart jeg liker klassen min?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg