Dåpen vel overstått – ønsker meg bilder

Da var dåpen vel overstått og vi kan puste ut. Oliver har endelig roet seg etter å ha vært overtrøtt som få etter all oppmerksomheten og kun en liten høneblund. Han har enda ikke sovet mer, så blir nok en lang lur etterpå.

Kameraet mitt er elendig. Noe som er så kjedelig, for hadde jeg hatt et bedre kamera hadde vi fått masse fine bilder. Det ser ut som alle bildene mine er blitt tatt med et mobiltelefonkamera.

Til alle som har tatt bilder i dåpen: Det hadde vært kjempehyggelig om jeg kunne fått bilder. Legger ikke ut den fulle privatmailen min her, men det er "julie.<etternavnet mitt>@live.no".

Her er i hvert fall ett av bildene tatt med mitt kamera:


Roar, meg, fadder Snorre, Oliver og presten som døpte Oliver.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg