Oliver tester: Baby Safe Feeder


Hvorfor?
Fordi frøken "tror alt hun leser på internett" (meg) har lest en artikkel om at barn som får smake på forskjellige typer mat fra de er fire måneder og oppover blir mindre kresne. Jeg har klart å lå han smake på litt av hvert allerede, men det er tungvint å holde det sånn at han ikke får noe i halsen.

Oliver gir ikke så utdypende produktomtaler, så jeg lar bildene vise Olivers entusiasme, så kommer jeg tilbake til bruk og gjenbruk:


Her koser han seg med en melonbit (ja, én melonbit som varte lengelenge)

Under spising: Oliver holdt ikke fast i ringen mesteparten av tiden, men det gjorde ikke noe. Melonen fant veien inn i munnen og da er jo alt hønky dårry.

Etter bruk: Honningmelon setter seg heldigvis ikke fast i nettet, så rengjøringen var lett. Den skal visst tåle oppvaskaskin også, men jeg føler det blir renere om jeg vasker den selv (jeg har fortsatt litt bakterienoia siden Oliver er så liten). Hvis rester setter seg fast i nettet kan man bruke tannbørste for å få det ut, men det funket like fint å vrenge nettet og skylle godt når han spiste melon.

Konklusjon: Terningkast 6
 

Hvor får man kjøpt den? Flere apoteker og barnebutikker. På nettet får man den blant annet på Løvebarna.

Takk til moffa (Olivers morfar) som kjøpte den for oss 🙂

2 kommentarer
    1. Sånn har jeg kjøpt også, mens jeg var gravid og før noen andre viste det..:P
      Gleder meg til han blir gammel nok til å prøve den! 😉
      (Har lest at om unger får sitte å spise på en halv sitron før de blir ett år skal de bli mindre kresne…men unger se og lærer av de rundt seg, så aldri si æsj til mat og gi han det dere liker selv)

    2. Herlig:)
      Jeg bestilte en pakke med slike+refiller fra USA for et par dager siden:) Gleder meg ellevilt til å prøve de. Svigerinnen min har vært helt frelst av disse til ungene sine:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg