Takkekort-fotoshoot (sensurert)

Vi har hatt en liten fotoshoot i stuen for å bruke på takkekortene til dåpen. Jeg ville egentlig ha på han dåpsdressen, men den og dåpsluen er full av pudder og babysikkel og jeg har ikke tålmodighet til å vente til den er ferdig vasket/tørket, så da ble det nakenshoot.

Siden nettet er fullt av skumle folk, måtte jeg kutte bildene litt. 

Jeg har bestilt både takkekort og en plakat av ett av bildene som skal rammes inn og henges i stua. Gleder meg så til det kommer i posten!

6 kommentarer
    1. Så søt han er Julie : ) Jeg har fulgt med på bloggen din siden du ble gravid. Synes du skriver så morsomt og bra 😉

    2. Hei, kjempefine bilder!
      Og veldig gøy å se bilder fra tapasbordet dere hadde, fikk noen gode tips og ideer av det. Vi skal ha dåp om en måned og har også bestemt oss for tapas. Kan jeg spørre hvor mange dere var? Var det nok mat? Hadde dere kaker etterpå? Man er jo alltid så redd for at det blir for lite mat. Greit å surfe nettet etter tips, og på bloggen din får jeg ofte det. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg