Det lukter våt sau i leiligheten

Etter å ha googlet “hvordan vaske lammeskinn” lot jeg det stå til. Ett ullprogram i vaskemaskinen senere og sentrifugering (selv om det som oftest stod at det ikke var å anbefale, men herregud det var jo gjennombløtt) luktet det ikke spesielt vondt. “Flott, da slapp jeg det” tenkte jeg og fikk Roar til å henge skinnet til tørk i dusjen. Morgenen etter lukter det våt sau i hele leiligheten.


Den skyldige. Et stk vått lammeskinn

Har du vasket et lammeskinn før? Lukter det uansett hva man gjør?

2 kommentarer
    1. Jeg har vasket vårt tre ganger, men det har aldri luktet noe vondt selvom det er ekte skinn. Mamma tror kanskje det kan være hvordan stoff det er satt inn med. Lady nemlig tisset på det engang, og kastet opp på det noen få dager senere, så det ble vasket to ganger på samme uke. Men ikke noe vondt lukt etter vask. Men jeg ser at din er langhåret, mens min er korthåret. Kanskje det har noe med det å gjøre? :S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg