Ulldress på Cubus (og en i posten fra Name it)

Jeg har jo vært lenge på utkikk etter en billig ulldress, og har allerede fått den jeg bestilte fra Name It som ser slik ut:


279-329 kr. Finnes her.
Bodyene til høyre (3 for 99) finnes her.

Men dette innlegget vil jeg dedikere til ulldressen jeg fant på Cubus. Den så ikke så fin ut når den lå i pakningen, men jeg synes den ble riktig så fin når Oliver fikk den på. Og det beste? Den kostet bare 249 kr!


Selv Oliver er fornøyd med den prisen. Dyrene foran er samme som mønsteret på bodyen jeg kjøpte

Den fantes også i en nydelig rosafarge og i marineblå, men Oliver får klare seg med denne til jeg får stipendet mitt (nei, det har enda ikke kommet. Hvis jeg er like irritert senere i dag kommer jeg tilbake til det). Som ullbodyene på Cubus er denne kløfri takket være et tynt lag med bomull innerst (om jeg ikke tar helt feil).

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg