Leilighet i Torrevieja i slutten av september


Olivers plass i skyggen, med bassenget og leilighetene i bakgrunnen

 

Jeg tenkte jeg kunne fortelle litt om stedet vi er på.

Vi er litt utenfor sentrum av Torrevieja, ikke langt fra Alicante, som ligger sør/øst i Spania, like ved kysten. Vi bor i familieleiligheten som er mamma, André (stefar) og min stefars foreldre og bror sin.

Om dagen har vi hatt strålende sol, og akkurat så varmt at mens Roar er ute og bader/soler seg midt på dagen er jeg og Oliver innendørs i leiligheten.

Noen meter unna ferie-leiligheten er det basseng med barnebasseng, og ca 5 min unna har vi et mini-kjøpesenter med bank, mercadona, restaurant, cervecería, alt-muligbutikk og diverse andre ting jeg ikke har helt koll på.

Stranden er (uten at jeg er for sikker) litt over 10 min unna, men vi har enda ikke vært der, og kommer nok ikke til å være der så mye på grunn av Oliver og at det er så varmt.

Cirka et kvarter unna har vi et kjøpesenter med det meste (blant annet hårklipp til 12 euro, i en fancy salong og en frekk dame i en lekebutikk. Som om det selger reisetriller, vi gikk bare til neste butikk der vi fikk god service).

I en radius av 10 min er det masse restauranter med alt fra kinesisk til italiensk.

Så alt i alt har vi det meget bra.


Vil du se mer av leiligheten (og eventuelt leie den) kan du gå inn på http://solutleie.com/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg