Mine nye favorittsolbriller

Jeg har aldri investert i noen gode solbriller, så etter dager med irritasjon over de jeg hadde med meg har jeg endelig fått meg noen som sitter perfekt:

Herligheten kostet meg 25 euro som (tro det eller ei) er det meste jeg har brukt på solbriller noen sinne. Jeg orker aldri å bruke mer, fordi jeg er redd for å miste de. Litt i overkant av 200 kroner er på en måte en grei pris, for da er de akkurat dyre nok til at jeg må passe godt på dem, men akkurat billige nok til at de kan mistes uten å bli deppa.

Hva er det dyreste solbrilleparet du har? Jeg føler meg litt som den eneste voksne som aldri har kjøpt seg dyre solbriller, hehe.

3 kommentarer
    1. De dyreste jeg har kostet 1700, jeg synes det er helt greit, for da passer jeg på dem. Hadde de kostet 200 eller noe er jeg sikker på at det ikke hadde lønt seg i lengden siden jeg sikkert hadde trengt nye tre ganger i året eller noe:P

    2. Enig med deg! Jeg har heller aldri kjøpt meg dyre solbriller, fordi jeg VET at de forsvinner innen en uke eller to. Men det hadde vært artig da, med skikkelig fine (OG DYRE) solbriller for en gangs skyld.. Men jeg holder meg til 200-kronersgrensa jeg også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg