Hva i? Ammepannelugg?

Jeg tror jaggu håret er på vei tilbake! Siden jeg allerede hadde ganske tynt hår før jeg fikk Oliver var det et sorgens kapittel når jeg mistet massevis av hår. Hodebunnen min synes til og med på noen bilder jeg har håret i hestehale – kjempedeprimerende.

I går så jeg imidlertid dette:

Det ser ut som en liten pannelugg under det andre håret. Jeg kan ikke huske å ha sett denne før, så jeg krysser fingrene for at det er håret mitt som er på vei tilbake.

Noen andre som har opplevd dette? Kan det være håret mitt som kommer tilbake?

9 kommentarer
    1. hehe, jeg har det på HELT samme måte som deg. Mista utrolig masse hår en periode under amming, men nå har jeg begynt å få det tilbake som du viser på bildet her. Masse småhår i panna. jeg synes det ser helt forferdelig ut på meg… 🙁

    2. Det der er “Ammelugg” det har jeg fått når jeg har ammet mine. Trist å miste så mye hår når man begynner å amme, men heldigvis vokser det tilbake. Er nok smart å klippe det andre håret til pannelugg for den luggen der kommer til å vokse og bli ammelugg,og det kan se litt teit ut 🙂

    3. Jeg har kommet inn i røyteperioden nå, selv om jeg ikke ammer… Ammet bare de fire første ukene, har ikke gjort det de siste ti, men mister masse, masse hår hver dag! Spent på å se hva jeg sitter igjen med hvis denne røytingen fortsetter i mange uker til!

    4. Jeg har mistet halve parykken de siste månedene. Hater det. Jeg har nesten sånne skalla-flekker rundt på hodet, som er godt synlig hvis jeg har det i strikk. Hørte med helsesøsteren om dette, og det var visst vanlig å miste hår (hos mor) fra barnet er 2-3mnd gammel, og frem til 12 mnd…Hjelp;)

    5. Er faktisk ikke amming som har noe med saken å si 😛
      Har aldri amma, men jeg har hatt alle “symptomene” som folk setter “amme-,,,” foran..
      Og min lugg står rett opp! 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg