Dagens fangst fra Lilleprinsen

For å få råd til klær og utstyr til Oliver har jeg solgt min kjære lysekrone på Finn.no. Det var tungt, men jeg får ikke brukt den i denne leiligheten uansett og Oliver måtte bare ha det jeg kjøpte i dag.


Klær må man jo ha og mat må man jo ha. Da passer to bodyer og en skje bra

Jeg er så spent på denne skjeen. Man putter grøten i der det er blått og klemmer grøten ut på skjeen.

Denne skal prøves i kveld!

Jeg kjøpte også to av bodyene jeg skrev om tidligere i “Adel” og “Trofé”

Jeg kjøpte på Lilleprinsen.no og hentet i de nye lokalene deres på Bekkestua. Det er såå mye fint å se på der, og jeg skulle ønske jeg hadde en dyrere lysekrone. Hehe.

Hva synes du om fangsten? Hadde du solgt lysekronen din på finn.no for å få råd til babyting?

7 kommentarer
    1. Hvis det var noe hun måtte ha så, som yttertøy hun ikke hadde eller noe sånt. Men ikke for en sånn skje og sånne bodyer. For meg er det sånt man kjøper når man har litt penger til overs å bruke på “tull”. Min erfaring er at sånne duppedingser som skal være veldig praktiske ofte blir det stikk motsatte. Har bare brukt vanlig skje er i gården.
      Men kule bodyer da:)

    2. Vi har klart oss utmerket med vanlige baby-plast-skjeer vi..
      Og nå om vinteren bruker vi billige bodyer, siden de brukes under andre gensere.. Så her bruker vi bodyer til 49.50.
      Så jeg hadde nok ikke kjøpt det du har kjøpt, men hver sin smak 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg