Deilig musikk for mor og baby på Spotify

Da jeg var på middag hos venninnen min Ida, hadde vi beroligende klassisk taffelmusikk. Spillelisten virket variert og godt sammensatt og alt jeg tenkte på var hvor mye tid hun måtte ha brukt på å sette den sammen og hvor dum jeg var som ikke kunne navnet på noen rolige sanger som ikke er fra de siste tiårenes pop-liste. Jeg dristet meg til å spørre om spillelisten og hun ga meg tips om å søke på “Pride and prejudice”. Sangene som gikk i bakgrunnen var faktisk soundtracket på filmen. Genialt!

Her er linken som kommer opp når jeg trykker “share” på Spotify: http://open.spotify.com/user/juliecv/playlist/6fjYRJ7YLfHWtxQo3cHQCD Pride and Prejudice

Jeg har aldri prøvd å dele spillelister før, så vet ikke om det går, men du kan også søke på

Pride and Prejudice

Og deretter velge soundtracket til filmen.

Spillelisten får ihvertfall både mor og barn her til å senke pulsen.

Pride & Prejudice Poster

 

Har du noen gode spillelister/spotifytips å dele?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg