Om å gjøre Voksi-posen klar til “stor gutt”-vogn

I går kveld byttet jeg hardbaggen på Mountain Buggyen til sportsdelen og festet Voksi-posen slik at Oliver holder seg varm i vognen.

Selv om det talte mot hvert ben i kroppen min å klippe i den splitter nye vognposen er det visstnok slik det skal gjøres, så jeg holdt pusten og lot det stå til. Det gikk overraskende bra!

Først klippet jeg det første “laget” i posen.

På innsiden var det enda en forsterkning som man kunne klippe inni.

Deretter kuttet jeg det tredje laget og selen var klar til å tres gjennom.

Top tips: Ikke bruk tapetkniv om du ikke er ytterst forsiktig. Det fikk jeg erfare “the hard way” ved at jeg har en liten rift i posen bak. Enda så forsiktig jeg var. Så nå må jeg bruke tid og penger på å reparere den ordentlig. Det er jo noe man bruker lenge og kanskje til flere barn, så kan ikke risikere at skaden blir større.


Et tilfelle av tapetkniv som ikke vil gjennom forsterkningen, men så plutselig vil det likevel.

6 kommentarer
    1. Hehe, jeg gjorde akkurat det samme da jeg skulle lage hull i den nye vinterposen til Daniel i fjor.. Kjempefin pose dere har fått da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg