Kveldsgrøt med én hånd på ryggen

Jeg har jo som sagt anskaffet oss skjeen Boon Squirt barneskje (er jeg den eneste som ikke liker det navnet? Jeg synes det høres ekkelt ut). Jeg har allerede fått kommentarer både på blogg og utenom at det kanskje var en unødvendig utgift og at man klarer seg med vanlige skjeer. Jeg bestemte meg for at hvis den var teit skulle jeg si meg enig med de tvilende sjelene, men jeg er frelst. For å si det på denne måten: for 10 år siden klarte de fleste seg uten mobiltelefon, men vi unngår ikke å kjøpe det i dag fordet?

Grunner til at den “ruler”:

– Man kan mate poden uten å ha et bord med maten på

– Selv Cato Zahl Pedersen kan bruke den (eller foreldre med to hender kan bruke den ekstra hånden til andre ting som kluter, kamera eller annet nyttig)

– Selv barnløse venner synes denne er spennende (de er i hvert fall gode til å late som)

– Den koster bare 79 kroner (det samme som to kjedelige vanlige barneskjeer på Rimi)

– Kan vaskes i oppvaskmaskin

Jeg ble litt revet med når Roar matet han, så her kommer et knippe av bildene jeg tok:


Hvis du synes dette var mange bilder, så kan jeg avsløre at jeg filmet også

16 kommentarer

Siste innlegg