Forskjellige barnestørrelser: str 74 vs. 0-3 mnd

Jeg kjøpte jo to bodyer til Oliver fra MEM of Oslo. I etterkant så jeg at det stod “0-3 mnd” på pakken.

Oliver er jo nå 6 måneder, og ikke akkurat samme størrelse som da han var tre måneder. Da jeg åpnet pakken og vasket/tørket bodyen la jeg merke til noe rart:

Det er samme størrelse som en av bodyene vi har i str 74! Bare litt smalere. Bodyen i str 74 er kjøpt på Ellos.

Jeg har sett små forskjeller mellom Lindex og H&M, men dette tar kaka. Har du sett noe liknende?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg