Ammekroken min med gyngestol

3 kommentarer
    1. sv: kan godt stemme han kjøper dem der ja! Vet de var å få tak i der før. Men innvandrersjappa er billigere ;). Min samboer og er sånn. Jeg ber ham holde kjeft og så lager jeg ekstra tilbehør til min middag. Takler ikke kresne folk, så skal han få ete sin enkle middag i fred, så skal jeg få ha mitt tilbehør i fred. Han vet det ikke nytter å si no ;). Jeg kan ikke leve uten asiatisk, han klarer seg ekstremt bra uten…. så da får han heller ta seg en grandiosa så lager jeg kinamat. Iblant bare må man godta forskjellene og leve med dem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg