Konkurransetips til mammaer: Jeg vant teppe, du kan vinne barnemat for 500 kr

Jippi! Jeg fulgte et tips jeg fikk av Camilla om å legge inn fødselshistorien min på http://www.fodselsforum.no/ der jeg kunne vinne et ullteppe. Siden det ikke var så mange som hadde deltatt var det store vinnersjanser og jeg (som sjeldent vinner noen ting) vant faktisk! For en herlig følelse!


Premien min ♥ – Ullpledd fra Ulli.no

 

Så nå vil jeg tipse dere videre om at det ikke er så mange deltagere denne måneden heller (2 eller 3 i skrivende stund) og at det derfor er store vinnersjanser.

 


Premien din?

 

Alt du trenger å gjøre er og sende inn fødselshistorien din til http://www.fodselsforum.no/. Og som Camilla sa: Mange mammabloggere har jo allerede en ferdigskrevet fødselshistorie, så dette er klipp og lim.

Lykke til 🙂

 

7 kommentarer
    1. Har du testet ut ullpleddet enda? 🙂
      Skal vi treffes en dag?
      Vibeke er i jobb igjen, så vet ikke hva som skjer med treff med alle sammen i framtiden!

    2. SV: Ja skal legge ut bilder av dåpsgavene og, men må bare vente til vi har fått flyttet. For nå ligger alt litt spredt her 🙂 Så skal jeg få tatt bilder da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg