Trine fant klokken “min”, men jeg finner den ikke

Jeg har jo tidligere etterlyst en klokke med fire gårdsdyr, og når jeg var i Spania tipset Trine meg og jeg fikk vite at klokken heter “Nurdys from the farm” fra merket Karlsson Clocks. Jeg sjekket nettsidene til Karlsson og det stod at det blir solgt på Kremmerhuset i Trondheim. Så nå har jeg vært og sett etter den på Kremmerhuset på CC-vest, men jeg finner den ikke.

Har noen sett denne noe sted? Gjerne i Oslo/Akershus.


Søt, ikke sant?

Hvis noen slektninger/venner finner den, ønsker Oliver seg den til jul. Hehe.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg