1. Genial elg=)=)=)
      Hvor har du kjøpt den?
      Julegaver? 7 er kjøpt, 6 gjenstår. Men 3 av de gjenværende er fotogaver, så de fikser jeg fra sofaen i slutten av november!

    2. Så stilig!! 🙂 Oliver kommer nok til å like den vettu 🙂 Skal begynne å handle julegaver om ca 2 uker når vi skal til Ålesund. Vi skal vær i Ålesund i jula, så da vil jeg handle ferdig gavene tidlig 🙂 Vi vet hva vi skal kjøpe til alle mann, så da gjenstår det bare å kjøpe det 🙂
      Nikolas skal få seg gåstol og nye leker med mamman og pappaen sin 🙂 Vet også til nå at han får seg tripp trapp stol fra stokke 🙂

    3. Mari: Smart, så slipper man drasse med seg alle gavene.:) tripp trapp er genialt 🙂 jeg har enda ikke somlet meg til å kjøpe sånn bøyle til vår, så Oliver bruker bare en sånn billigstol fra Ikea 😛

    4. Sv : Tusen takk:) Den er faktisk arvet:) Onkelen, tanta og pappa’n til Emma har brukt den da de ble døpt:)
      Så fin julegave til Oliver:) Jeg har ikke begynt på julegaver enda. Sier jeg skal begynne tidlig hvert år, men ender alltid opp med å kjøpe den siste gaven på julaften :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg