Varmebamse i håp om bedre nattesøvn

Etter at Oliver fikk sove i samme seng som meg og Roar i Spania, har han blitt så grinete om natten når han må sove i egen seng, og vi bruker en evighet på å få han til å sove om vi ikke bruker Ferber-metoden (lar han gråte seg i søvn). Så nå har jeg kjøpt denne bamsen i håp om at Oliver skal føle seg tryggere og sove bedre. Man varmer den i mikroen i to minutter og så skal den holde seg varm i en liten time.  

Har noen erfaring med disse mikrobamsene?

 

Her fant jeg bamsene billigst: http://www.chemistdirect.co.uk/cozy-plush-purple-stegosaurus—microwavable-soft-toy_1_156561.html

3 kommentarer
    1. Anonym: Nei, vi har vurdert det, men jeg klarer ikke å la han ligge og gråte. Det er masse eldre mennesker som synes jeg er teit og som mener jeg skal la han ligge og gråte, men så lenge man begynner tidlig med leggingen har man som regel tid til å få til en mykere leggetid.

    2. godt å høre! Jeg er VELDIG motstander, Ferber metoden er utviklet for å dekke de voksenes behov og ikke babyens. Hvis man ikke kan gi babyen trygghet og nærhet også gjennom leggerutinene så syns jeg nesten man skal la være å få barn…(det var litt strengt) 😛
      Men virkelig jeg holder med deg, skit i hva folk sier, babyer har ikke godt av å føle seg forlatt! Tror de liksom at en baby på 6 mnd ligger der og tenker- å ja nå gikk mamma, jaja det er jo bare for at jeg skal lære meg å sovne det… ja jeg får bare gråte litt til jeg sovner da….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg