Julegaveshopping med litt (ull) til meg selv

I dag har jeg vært og kjøpt litt julegaver (ja, jeg vet jeg er tidlig ute) og prøvd å få litt ideer om hva jeg skal gi til de forskjellige. Siden slekten leser bloggen kan jeg verken blogge fangsten eller tankene mine rundt gaver jeg skal kjøpe, men jeg kan legge ut bilde av det jeg unnet meg selv (noe som er obligatorisk når man har fått mammapenger fra NAV):

Dette deilige ullpleddet fant jeg for halv pris på Princess, så det kostet meg 200 kroner. Det skal bli flittig brukt av både meg og Oliver når kulda setter inn.

Jeg kjenner at etter jeg ble mor er jeg helt ull-frelst. Jeg er den stolte eier av fire lammeskinn, masse ulltøy til Oliver, ammeinnlegg i ull, ullsokker, votter i ull og tre ullpledd. Vognposen til Oliver er fylt med ull og jeg har også en ullkåpe, så alt jeg mangler nå er en ull-singlet med påskriften:


(P.s. Kult med plate fra reguleringen ved en alder av 21, ja?)

Alle som liker ull rekk opp hånda!

5 kommentarer
    1. Vifter med begge hendene høyt i luften: (Kløfri) ull er gull. Jeg bor seriøst i ull for tiden. Janus har faktisk litt fine ting, med blonder, til oss damer;)
      Og Isabella har minst 2 lag ull på seg, i denne kulden..ler;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg