All shopping er gøy shopping

Nå har jeg bestilt noen julegaver på nettet og jeg gleder meg som en unge til at de kommer. Selv om de ikke er til meg. Hehe. Jeg har bestilt noe designer-greier til pappa (men du får ikke vite hvaaa) og lett febrilsk etter nettbutikker som sender det jeg har sett ut til mamma og André til Norge (den norske nettbutikken var utsolgt, men det er visst noe designergreier det også, så det burde være mulig å finne. Kjipt jeg ikke kan spørre om hjelp her inne på bloggen, hehe). Ellers er julegaven til broren min Aleksander i boks, og jeg har en grei tanke på hva svigersøster Veronica skal få. Fålglarna vet hva jeg skal kjøpe til søsteren min Silje, men jeg vil ikke kjøpe noe bare for å kjøpe noe. Vil vente til jeg finner noe som får meg til å tenke “SÅNN må Silje ha!”. Jeg har jo ikke akkurat dårlig tid. Besteforeldre/oldeforeldre vet jeg hva jeg sånn cirka hva jeg skal gi, men det får jeg tak i flere steder, så jeg stresser ikke.

(Om slekten som leser dette har ønskelister taes de gjerne imot).


“Fangsten” hittil med mine fine kongler i midten

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg