Olivers ønskeliste jul 2010

Nå har jeg jo skrevet en del om jul og julegaver, så jeg tenkte å sette sammen en liten liste med tips om hva Oliver trenger. Selv om det ikke er Oliver som har satt den sammen kaller jeg den Olivers ønskeliste.

OLIVERS ØNSKELISTE JULEN 2010

1. Bøker

2. Reim til Tripp Trapp stol (fikk sele av tante Veronica, men man trenger visst denne også)


3. Ullklær
i størrelse 9-12 mnd

4. Leker (Gjerne treleker av typen Brio og liknende, aktivitetsleker og Duplo)

Sassy Keyboard

5. Stor lekekasse/kiste

7210Kvalitetsmøbel fra Kistefos Møbler på Dokka med flotte håndlagde detaljer

Oliver har også en høyrentekonto, men legger ikke ut kontonummeret her.  

 

Og til slutt:

MAMMA JULIE ØNSKER SEG ÉN TING (utenom fred på jord og en langt og lykkelig liv til meg og Oliver så klart):

1. Gavekort til Elkjøp, slik at jeg kan kjøpe en robotstøvsuger (eller en ny mann som hjelper til hjemme, men jeg ser for meg at gavekort på Elkjøp er enklest å få tak i)

Roomba iRobot støvsuger

 

Hva ønsker du deg til jul?

8 kommentarer
    1. Fine ønsker 🙂 Lars Emil har omtrent de samme ønskene som Oliver, disse babyene veit hva de vil ha altså!
      Jeg ønsker meg et mammasmykke.. (men ikke de englebarn-smykkene, for de ser så robotaktig ut) Og selbuvotter! Ah, de er så fine. Søteste hadde vært om jeg og Larsern hadde fått matchende selbuvotter.

    2. Sliter sånn med tripp trapp stolen vår! Julie åler seg ut av den, og det babysetet (som du viser) så jeg på i butikken, men Julie ser ut som hun er altfor stor til å komme oppi den, hehe 😛
      Har du noen ide hvor man får kjøpt den “tingen mellom beina”? Vi har bøyle, men hun åler seg under den. Og Daniel liker ikke at jeg bruker beltet hans som erstatning, hehe 😛
      Har foressten hintet til bestemor og bestefar om de må ta seg en tur til Ila fengsel og se etter lekekasse, hihi 🙂

    3. Camilla: Jeg har ikke peiling :/ men jeg snakket med de på barnas hus på lilleaker og de sa at man kunne bestille sånne sitteplater, så det går kanskje å bestille sånn skinn-ting til å ha mellom bena også. Åh, du får si ifra om de ser noe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg