Ting jeg gjerne skulle hatt penger til

Åh, det er slike dager man skulle ønske man hadde penger. Mammabutikken har salg nå og alle produkter er 35-50% på. Dette er hva jeg hadde kjøpt om jeg hadde penger:

Vognpose

Faste lesere vet jo hvor glad jeg er i ull. Denne vognposen er til vår og høst og er laget av ull (♥) og bomull. Denne koster nå kr 582. Fåes kjøpt her

(Hvis noen vil kjøpe denne i julegave til Oliver ønsker vi oss den med ugler).

 

Rockering

 

Ingen unnskyldning for å ikke trene når man kan gjøre det i stuen.

Rockering nå kr 259, finnes her.

  

Fitnessball

 

Min skulle blitt brukt til å sitte på når jeg ser på TV for å trene balanse og kjernemusklatur.

En stor fitnessball hadde passet fint i stuen vår. Det at den bare koster kr 194 nå skader jo heller ikke. Fåes kjøpt her.

 

Bitering

Oliver klør i tennene om dagen.

Denne biteringen er fra natursutten og inneholder sterilisert vann (ingen skumlerier med andre ord). Koster kr 36 her.

 

Produktene er fra Mammabutikken



Sponset innlegg 

9 kommentarer

Siste innlegg