Til ære for oppvaskmaskinen

På mandag kommer jeg til å smelle litt med kjeften på TV over oppvaskmaskinen vår som ikke vasker helt rent. Derfor føler jeg at det er på sin plass å hedre denne maskinen litt. For jeg hadde ikke klart meg uten. Virkelig. Jeg klarte meg uten når jeg bodde alene uten mann og barn, men nå er det søren meg så mye å gjøre at den gjør hverdagen mye enklere. Om oppvaskmaskinen gikk dunken hadde jeg ikke tvilt et sekund med å bruke sparepangene på en ny. Hadde jeg fått spørmål om jeg ville bodd i en leilighet som bare hadde plass til enten TV og sofa eller oppvaskmaskin hadde jeg valgt oppvaskmaskinen.


Meg, ti dager før fødsel, med oppvaskmaskinen i bakgrunnen

Noen andre enn meg som er glad i oppvaskmaskinen sin? (Ikke nødvendigvis så mye som meg, men. Hehe.)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg