Tips til deg med nok av pledd

I går kom pakken jeg bestilte fra Ellos (30 % på hele bestillingen, hvordan kan man la være?), og dette er kronjuvelen i bestillingen:

En skjønn hvit heklet “kurv” til pleddene våre. Jeg irriterer meg så fryktelig over at sofaen flyter over av pledd, så dette gjorde dagen min! Det var plass til to små og et stort pledd – akkurat passe.

Den funker fint som lekekurv også, så jeg troor jeg blir nødt til å kjøpe en til. Hehe.  

Edit: Direktelink til kurven her  🙂

Fin hva? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg