Latterlig lugg, men sluttet å røyte

Jeg har jo tidligere fortalt om min latterlige pannelugg som har sneket seg fram etter jeg fødte Oliver. Nå har jeg sluttet å røyte så mye som jeg gjorde også. Endelig! Det tok bare syv måneder før det bremset ned. Hehe. Rart jeg enda har hår på hodet. Hestehalen min er om dagen like tynn ved strikken som en pekefinger. Grusomt.


Pannelugg under panneluggen?
Nice…

Skjønt, jeg har hørt at man kan røyte langt ut i barnets første år, så jeg er glad det stoppet før jeg mistet alt.

Røytet du etter fødselen? Når sluttet det?

6 kommentarer
    1. Røytet kjempemasse, men det kom ikke før om sommeren, men i begynnelsen av august ga det seg! Så det var tre intense måneder med mye hår som forsvant! Heldigvis har jeg veldig tjukt hår, men er ikke jo ikke spesielt morsomt, når man nesten kunne dra ut en klyse med hår bare man dro fingerene igjennom håret….

    2. Hihi 🙂 Jeg har jo ikke fått barn enda, men sånn mini-pannelugg har jeg alltid hatt, babyhår som pappa kaller det. Skikkelig pent… 😉

    3. Æsj, jeg føler jeg nesten er blitt skallet jeg. Har sånne stubber rundt på hele hodet, og håret er maks en lillefing tjukt på meg, i hårstrikk;) Men, jeg mister heldigvis ikke hår lengre, og stubbene er på vei ut. Så kanskje håret er smashing til sommeren igjen;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg