Endelig har jeg fått bilde av at Oliver reiser seg til knærne sine

Jeg har den siste uken vært Lucky Luke med kameraet for å prøve og få bilde av at Oliver reiser seg til krabbestilling. Det eneste problemet er at han reiser seg opp, og akkurat i det jeg får opp kamera og skal ta bilde så har han lagt seg ned og ligger på magen og ler. Så legger jeg kamera tilbake og han reiser seg igjen. Han gjør det med vilje, det lille bøllefrøet.

Slik bruker bildene å se ut:

Men I DAG fikk jeg endelig tatt et bilde av han. Litt skurrete, men fortsatt et bilde.

Håhå. Outsmarted!

I dag har vi vært på kontroll. Resultatet kommer senere 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg