Sviskedrikk for å få “ting” i gang

Nå som Oliver har begynt med et middagsmåltid om dagen er sviskedrikken en god venn. Den får han, som så mye annet, drikke selv. Da kan man ikke unngå litt “dekorering” av bodyen.

Noe får han jo i seg, for i det jeg sier “Roar, hvor lang tid tar sånn sviskedrikk tror du?” og Roar svarer  “Nei, jeg vet ikke jeg. Bare jeg lukter på kebab må jeg på ramma så på voksne går det vel relativt fort. Vet ikke helt på barn” (Roar insisterte på at jeg ikke skulle sensurere han) så kommer det lyder i bleien, og Roar som er bæsjebleiesjefen når han har fri må til pers.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg