Mammatips: Zalo til det meste

Jeg har jo tidligere skrevet om min hjemmelagede Zalo oppvask- og kjøkkenspray, og i fare for å virke helt Zalo-frelst må jeg dele et tips til.

Zalo er nemlig en utmerket flekkfjerner.

Det blir jo gjerne noen flekker med de søte små i hus. Enkelte vanskeligere å bli kvitt enn andre. Jeg fikk ikke ut den gule flekken på genseren min etter Olivers middagsglass (selv med Omo Ultra, hehe). Så før jeg la den til vask igjen, gnidde jeg litt zalo på flekken og lot den ligge over natten. Nå er flekken borte. (Først etter jeg hadde lagt den til vask kom jeg på at jeg kanskje burde ha skylt bort Zaloen siden den skummer en del, men det gikk bra.)

Det kan hende dette er noe “alle” vet, men jeg visste ikke at det gikk før jeg prøvde det selv, så da er det kanskje andre som ikke vet det heller. (Jeg mener; hvis alle hadde visst dette, hvorfor selger Vanish Oxy så bra? Her er det penger å spare.)

6 kommentarer
    1. Jeg sverger også til zalo..har aldri brukt annet på flekker,og det funker like bra hver gang:D Så helt enig med deg-ingen vits å bruke masse penger på dyre flekkfjerningsmidler:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg