Ullsokker med antiskli 29 kr, ullstrømpebukse 49 kr og babyslips

Jeg må nesten dele kuppet jeg gjorde på Name It i går. Jeg har jo lett nettet over etter billige ullsokker og strømpebukser til Oliver. Gjerne med anti-skli. Det billigste jeg fant på nett var sparkjop.no og jeg har fått tips om at Coop Obs har billige alternativer. Jeg fikk derfor hakeslepp når jeg så prisene på Name It (som jeg i grunn ikke har sett på som en utpreget lavpriskjede i forhold til H&M, Cubus og liknende).

De hadde noen kjempedeilige ullsokker for bare 29 kroner. Både med og uten antiskli. Strømpebukser i ull hadde de også og disse kostet kun 49 kroner (det billigste jeg har funnet hittil). Jeg har også lett på både H&M, KappAhl, Cubus og Lindex etter enkle barneslips (uten hodeskaller, uten nisser, bare enkle barneslips) og tror dere jaggu meg ikke at jeg fant det også på Name It?

Oliver har jo to ulldresser fra Name It fra før som vi er storfornøyde med, så jeg håper bare at ullkvaliteten på nyinnkjøpene matcher de andre plaggene.

Jeg fikk med meg det siste paret med antiskli, men jeg snakket med distriktsjefen til Name It og hun sa at de kommer inn igjen, så jeg får bare være beredt.

Aldri hadde jeg trodd at jeg skulle bli så gira av ullsokker med antiskli.

7 kommentarer
    1. æ digge at du kjæm me så mange bra tips asså!!!:)æ e veldig økonmisk av mæ og vil helst kjøp skikkelige produkta te en billig penge da,og prisan der va jo ingenting og si på:)

    2. heidi uuuuu: Ikke sant, jeg synes det var kjempepriser 🙂 har dere name it i tr.heim? Jeg fikk vite av distriktsjefen at Name it i oslo er den minste name it butikken, men den med høyest omsetning. Sykt. Man får jo nesten ikke inn en barnevogn der en gang for butikken er så liten.

    3. ja,her i byen har vi tre butikka ,to ligg på kjøpesenter og den siste ligg midt i byen.oi,såpass ja..skjønne nameit e populær ja,,for dem har jo såmy fint te en billig penge:)e det bare en name it ioslo eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg