Adventskalender “bakgrunn” med tall og ringer

Jeg og søsteren min hadde noen nydelige hjemmelagede adventskalendere da vi var yngre. Jeg vet ikke om jeg får arvet noen av disse til Oliver, så kjøpte en enkel adventskalender fra Nille i tilfelle. Her er tallene brodert på og ringene sydd fast, men det er fortsatt god plass til å pynte selv (om man vil så klart).

Kalenderen koster 79 kroner og kommer i både rødt og hvitt. Jeg synes det var en kjempebra pris ettersom det sikkert ville kostet en del tid og penger å lage selv. På denne måten kan jeg lage en “hjemmelaget” adventskalender til Oliver lett som en plett.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg