Hjemmelaget dørstopper nr. 2

Jeg laget jo tidligere en dørstopper av en sokk som jeg fylte med en å pose ris. Vel, vi trengte risen til middag så jeg måtte lage noe nytt. Da passet det bra at Roar just ble ferdig med en dunk proteiner. Tre kilo småstein senere fikk proteindunken en ny funksjon.

Det er kanskje ikke det peneste møbelet vi har, men det gjør nytten sin. Planen var å ta bilde av steinene oppi, men jeg måtte ha noe med litt vrient lokk sånn at Oliver ikke skal smatte i seg innholdet, og jeg fikk den ikke opp. Men inni er det steiner. 10 kr/kg på Ikea (nei, jeg tør ikke gå rundt og plukke flere kilo småstein for å spare 30 kroner).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg