Spare penger på interiør: Strikket puff for under hundrelappen

Jeg har sett mange interiørbloggere som ønsker seg en grovstrikket puff fra Christien Meindertsma og har strikket sin egen etter Pickles sin oppskrift.

Planen var egentlig å strikke min egen etter oppskriften på Pickles, men det ble litt dyrt med garn for nesten 1000 kr til sammen pluss strikkepinner, så jeg har laget en enda billigere strikket puff. Med fyll og alt kostet den meg faktisk under 100 kroner (!).

Det jeg gjorde var å snurpe igjen en grovstrikket hals kjøpt på H&M for 59 kroner rundt en dyne fra Ikea for 25 kroner.

Slik ble min puff:


Billig strikket puff

Og selv om den ser litt mer pjusk ut enn sine dyrere brødre er jeg fornøyd.

 

Hva synes du? Verdt pengene?  

 


NIB-utfordring i januar: Barnerom

11 kommentarer

Siste innlegg