Klarer du deg uten ovn en måned?

Hver gang folk hører om at vi er uten ovn så sier de “ja, men så flott tidspunkt. Da kan du jo ønske deg gavekort til Elkjøp til jul og så kjøpe deg en ovn”.


Komfyren som brant (og ja, jeg har tegnet på hvilken bryter som hører til hvilken plate selv. Hehe)

Men jeg vil ikke vente til jul med å ha ny ovn. Jeg synes den siste uken har vært slitsom. Tenk på hvor mye man bruker ovnen? Julekaker, lasagne, hvitløksbrød, bakte poteter, pizza. Jeg vil ha spennende mat igjen.

Jeg har penger til å kjøpe meg ovn nå. De pengene skulle egentlig gå til bil, men vi får bare kjøpe en billigere bil.

Men jeg vil ikke sitte på julaften med en hel haug gavekort på Elkjøp når jeg har ovn?

Er jeg rar som ikke klarer meg gjennom desember uten ovn? Hadde du klart deg så lenge uten ovn?

8 kommentarer
    1. Vi var uten ovn en gid stund, 3 uker tror jeg, tok laaaaang til for reperatøren å komme seg hit tydeligvis. Ble mye bestilling av mat den tiden, ja! Vi har ønsket oss gavekort på elkjøp, men til tørketrommel 🙂 Konkurranse på bloggen min foresten 🙂

    2. Hadde Aldri klart meg uten ovn! Spesielt ikke i desember. Liker godt å bake og middagen blir ofte tilberedt i ovnen:) Har heldigvis mange i familien i nabolaget, så hadde det vært krise, så kunne vi lånt av de:)
      Får håpe dere finner en grei ovn snart da:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg