Mitt første puslespill

Oliver har fått et puslespill av mammaen og pappaen sin. Det er ikke verdens mest avanserte puslespill, men det har fire deler som er vanskelig nok å finne plassen til.

Roar har allerede tråkket på en av brikkene og bannet høyt. Så konkluderte han med at nå er han ordentlig pappa som sverter over å tråkke på leker. Hehe.

Puslespillet er kjøpt på lekmer.no, men det ser ut som de er tomme for jeg finner ikke linken. Det er av merket Kärnan Technade saker, jeg synes det var kjempesøtt.

3 kommentarer
    1. haha. noen toppliste har jeg ingen behov for å komme på gitt. Skriver fordi jeg mener det ja. Og fordi jeg kjeder meg, og vil ha tilbakemeldinger og noe å holde på med når jeg kjeder meg hjemme. Det er noe annet når man har en unge, og en samboer som jobber. Og ja, mener så klart etter husleie.
      Er bare så idiotisk at folk skal klage over dårlig råd, når de bruker pengene på CRAP isteden for å prioritere de viktige tingene. Jeg tar meg selv i å gjøre det selv til støtt og stadighet.
      Men vi er jævlig heldige som bor i Norge.
      Og hadde du ikke hatt roar. Og vært alenemor, hadde du fortsatt klart deg hver mnd. Du og oliver hadde ikke bodd på gata.
      Man skal sette pris på det man har, i forhold til mange andre. Det er poenget mitt

    2. Aili: Vi hadde klart oss på grunn av foreldrene mine, ja. Man klarer seg ikke på 3200 kr i måneden uansett hvor man bor i Norge. Det jeg mener er at hvis jeg og Oliver kan bo i sosialboliger så må da uteliggerne klare det? Det er ikke synd på dem, de FALT ikke på heroinsprøyta og blir nektet hjelp i ettertid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg