Jeg må jo være en dårlig mammablogger

Jo, for nå har jo Foreldremanualen åpnet for Mammablogg Awards 2010 og det slår meg; jeg passer jo ikke inn i noen av kategoriene? Jeg kommer på flere blogger på hver kategori som jeg kunne nominert selv, men jeg føler meg verken orginal eller estetisk (bloggen that is).

Det kommer noen nomineringer fra meg, men jeg vil helst nominere blogger som ikke er topplistebloggere. Jeg er litt rar sånn (?).

 

Kategoriene i år er de samme som i fjor:

1. Årets mest kreative mammablogg

2. Årets mest inspirerende mammablogg

3. Årets morsomste mammablogg

4. Årets mest estetiske mammablogg

5. Årets mest velskrevne mammablogg

6. Årets mest orignale mammablogg

 

Er du mammablogger? Hvilken kategori vil du isåfall si at du hører til i?

19 kommentarer
    1. Dagens Outfit: Så hyggelig sagt 🙂 jeg er innom dere hver dag 😀 tenkte jeg kanskje skulle begynne med “ukens antrekk” på egen blogg der jeg en dag i uken “pynter” meg litt. Hvis ikke Oliver griser det til før jeg får tatt bilde sender jeg definitivt inn ett bilde eller to (jeg jobber jo egentlig i klesbutikk, så det er jo krise at jeg ikke har klart i implementere det litt i bloggen).

    2. Du passer nu inn i de fleste, og så er du jo himla kreativ:) Skulle vært en “ustabil” kategori, for oss som skriver om det meste,hehe:)

    3. Kan ikke kalle meg mammablogger (enda..), men syns du passer inn i kategori 2; inspirerende! Du har jo massevis av gode forslag (DIY zalospray f.eks!) og ellers mange andre ting som handler om barn og hjem! 🙂

    4. Jeg også følte at ingen av kategoriene passet for min blogg og de mammabloggene jeg leser.
      Før var jeg veldig estetisk og kreativ, men nå må jeg nok velge “årets morsomste mammablogg” fordi tidsklemma gjør at jeg verken har tid til å holde på med bloggdesign eller redigere bilder, så det blir mer selvironiske innlegg om hverdagen.
      Likte bloggen din, utrolig koselig 🙂
      /Greta-G

    5. Greta: Jeg ville lagt din under morsomste. Begynte å lese bloggen din etter at jeg “fant den” på foreldremanualen. Jeg leser Veronica sin blogg og så at hun hadde nominert deg, så da var det ingen vei utenom 😉

      Som flere har kommentert kunne jeg tenkt meg en slags “hverdagsblogg”-kategori. Fordi det ofte blir mye forskjellig når man blogger med barn på fanget, hehe.

    6. Charlott L. Pettersen: Jeg var med og nominerte deg, ja 🙂 du er litt vanskelig å plassere i en sånn kategori, men jeg synes nesten du passet i orginal-kategorien, fordi du skriver om mer enn den “vanlige” mammabloggeren. Du har varierte og interessante innlegg og man ønsker å lese mer. Hadde det vært opp til meg hadde du så klart vunnet 🙂 en god mammablogger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg