Dagen blir bare bedre og bedre

I dag våknet jeg av meg selv for en gangs skyld og ikke av Oliver. Gud så herlig det var å gå og ta meg en dusj og stelle meg mens poden fortsatt lå og sov.

Så var det tid for eksamen. Siste eksamen i år. Bare dét er jo verdt å juble for. Og tror dere jaggu ikke vi fikk AKKURAT det jeg hadde lest på? Her var det kjøpsprosesser og kjøpsroller og rekruttering og lønnsomhetsanalyse av markeder – alt jeg kan!

Det stoppet imidlertid ikke der, for når jeg sjekket nettbanken så hadde resten av pengene fra NAV kommet!

Og tror dere jaggu meg ikke jeg fikk pakke i posten også?


Premie fra http://ane88.blogg.no/ sin adventskalender, jippi!
(Og en vel etterlengtet NAV-slipp med resten av foreldrepengene) 

For å toppe det hele kommer jeg hjem til disse skjønningene:


(Det var det eneste bildet av Roar jeg fikk legge ut)

 

Er det flere enn meg som har en fin dag?

7 kommentarer

Siste innlegg