På besøk hos oldemor og oldefar

Nå har vi vært og fått hjemmelaget fiskegrateng hos oldemoren og oldefaren til Oliver. Hjemmelaget fiskegrateng er jo en helt annen verden. Altså jeg liker jo Findus fiskegrateng, men hjemmelaget var jo enormt god! I hvert fall min farmor sin.


Konsentrasjonsarbeid

Hos oldemor og oldefar har de mange spennende leker og Oliver storkoste seg. Etter middag kom mine kusiner og underholdt Oliver, så det var en liten pjokk som sovnet fort da vi kjørte hjem igjen til morfar. Tenk å ha det så gøy at man ikke surker når man sovner en gang.

Jeg er misunnelig på bildeveggen til besteforeldrene mine.

Er det ikke flott? Flere generasjoner i bilder. Sånn vil jeg lage meg når vi kjøper bolig også (vi får ikke skru/spikre i veggene der vi leier. Ikke til lamper en gang).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg