Julegaver på forskudd

Se hva jeg fikk i julegave av pappaen min!

Kameraet mitt har jo gått dunken og man kan jo ikke ha en baby uten å ha kamera. Så ønsket jeg meg et billigkamera av pappa for 599 kr, men så fikk jeg istedenfor dette! Hoho. Pluss minnekort! Så pakken ble med ett tredoblet av det jeg dristet meg til å ønske meg.

OG Oliver fikk en gave på forskudd også:


Ny lue!

Jeg hadde egentlig lyst til å kjøpe den til Oliver, men den var så dyr til å være babylue. Så fikk han den av moffa sin!

Skjerfet til Oliver sier forresten “morfars skatt” og det er dandert med sviskejuice. Nam.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg