Oliver og Julie som gardister

Da jeg ble født fikk jeg en hjemmesydd gardelue til å matche pappa sin.

Her er jeg, fersk og god, med min fine lue på:


Meg (tro det eller ei)

Luen står til “utstilling” i gangen sammen med min pappas lue og bilde av da han var ung (ok pappa, yngre) på gardehest, så når pappa tørket støv endte luen plutselig opp på hodet til Oliver. Hjelp, plutselig drar han vel hjemmefra for å bekjempe terrorisme (som visstnok er den nye krigføringen, det fortalte en narkoman meg på toget en gang. Vent, han sa at forsvaret ville legges ned – at i fremtiden var det ikke noe forsvar. Fordi det var terrorisme. Som egentlig ikke gir noen mening… Uansett). Her er Oliver med den samme luen:


Oliver (med noe av samme poseringen her kanskje? Ser vi en kortvarig modellkarriere som sin mor?)

Er vi ikke søøøte?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg