Å fly med en 8 måneder gammel baby…

…er ikke så vanskelig når man har så snill gutt som meg!

Og man får et ekstra sete. Hehe.

Oliver satt pent og pyntelig i setet sitt og “leste” bok og snakket med den gamle damen ved siden av:

Men en og en halv time på et fly er lenge for en liten gutt, så når det ble kjedelig med bok og leker i eget sete fikk han sitte på mammas fang og leke med koppholderen:


Og FY så moro den koppholderen var

Når folk gikk av flyet satt vi og ventet litt med å gå av slik at vi fikk med oss alt. Mens folk gikk ut satt han også og lekte for seg selv i det midterste setet og folk bare “neimen, var det en baby her?”  og “så flink!”, “se han sitter bare pent der, han”, “oi, så tålmodig liten kar”. Jeg stod kry som en hane og takket og nikket for all rosen.

Tenk å ha så flink liten kar, det er godt jeg har en blogg som jeg kan skryte litt ekstra på. Hehe.

Jeg legger ut litt bilder fra vår tur nordpå i morgen, nå er det natta.:)

3 kommentarer
    1. Guri, nå kom jeg inn her for å spørre deg, hvordan det er å fly med de små..Og så hadde du jammen meg blogget om det!!! Jeg er impregnert over tankeoverføringen;)
      Skjønner godt at du er stolt, himla fin og kjekk ung, guttebass:)
      Ønsker dere en nydelig julefeiring, og håper dere koser dere helmaks i julefreden:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg