På vei til oss i posten fra England

Vi fikk jo penger til jul, så jeg føler nesten at noe av det må brukes på ting vi ønsker oss og ikke bare sparing. Så nå har jeg bestilt disse to små krabatene fra Ebay:

 
 
Sophie the Giraffe i badeleke og Chan Pie Gnon. Begge fra merket Vulli. Jeg betalte litt i overkant av 19 pund for begge to inkludert frakt, så det er jeg fornøyd med. Det er fra en såkalt “international seller” fra storbritania, for jeg innbiller meg at det tar kortere tid å sende fra England enn USA (mest fordi ASOS er raskere enn Victorias Secret). Pluss at vi sparte en tier på å bestille fra denne britiske selgeren.
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg