Lekematte med bilvei i miniformat

Vi var på Ikea på nyttårsaften (som forresten må være den roligste dagen noen sinne på Ikea?) for å kjøpe en stol til middagsselskapet vi skulle ha. Da vi var der tok jeg og Oliver en tur på barneavdelingen mens pappa Roar spiste ferdig maten sin og da fant vi dette flotte teppet:

Det passer veldig fint for oss istedenfor disse kjempestore bilteppene siden vi ikke har så stor leilighet. Billig var det også – 69 kroner om jeg ikke husker helt feil. Pluss at jeg synes det var hakket penere enn mange av de andre teppene med bilvei jeg har sett.

 

Hvis man er lei av bylivet kan man få samme teppet fra landet.

2 kommentarer
    1. Flott blogg du har, Julie. Jeg er også ung mamma og syns du har så mange gode mamma-tips. 🙂
      Ha en nydelig kveld. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg