Om oss

Denne bloggen handler om meg og min lille familie, og er opprinnelig skrevet til våre slektninger rundt om i Norge som vi ikke ser så ofte. Sammen med mannen min Roar har vi Oliver (født i april 2010) og tvillingguttene Birk og Konstantin (mai 2017). 


 

Jeg er født i 1989 og ble i 2009 gravid med lille Oliver. På den tiden var jeg akkurat ferdig med mitt andre år av min bachelorgrad i markedsføring på Markedshøyskolen og så smått begynt på mitt tredje år. Istedenfor å avslutte bacheloren fortsatte jeg, og jeg rakk én eksamen før fødsel og tok de to andre like etter Oliver ble født. Oliver var med på forelesning for første gang da han var 5 dager gammel og har blitt godt tatt imot av både klassen min og foreleserne. Han har fortsatt å være med i forelesning og jeg er ferdig med min bachelorgrad våren 2011.

 

Høsten 2010 var vi med på programmet Oppgrader på TV2 og tapte komfyren vår.


Foto: tv2.no

 

Jeg har også vært med på Bli ny: Mor og datter (som går på kanalen FEM) med mammaen min:


Foto: Kamille

 

Oliver og Roar har også vært i bladet Kamille i forbindelse med en artikkel om hvordan det er å bli far i 20-, 30-, 40- og 50-årene.



Basert på hverdagen vår skriver jeg om kreative løsninger vi finner på, produkterfaringer, mote for små og store og diverse permisjonsaktiviteter både med og uten barselgruppe.

 

Ofte stilte spørsmål finner du her.

 

P.S. Vi har kjøpt oss ny ovn etter vi mistet vår på programmet Opprader. 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg