Alenemortilværelsen gjør meg gal

Jeg fikk spørsmål av min kjære Cecilie om hvordan det gikk som alenemor for en helg, og nå skal dere høre:

Jeg er så sliten!

Før jeg rekker å rydde opp etter Olivers siste sprell har han gjort et nytt.

Se her:

På bildet står jeg og tørker opp etter et stort glass juice som han veltet da jeg plutselig hører latter. Jeg snur meg og ser at han har revet ut alt i de to nederste hyllene av skapet.

Det er godt jeg er så heldig at jeg har en svigermor som kom innom og passet Oliver mens jeg fikk ryddet litt, ellers hadde det sett sånn ut enda.

Så jeg vil benytte anledningen til å hylle alle dere alenemødre.

19 kommentarer
    1. Casandra: Håper det. Jeg har funnet litt trøst i å belte han fast i barnestolen mens jeg støvsuger. Ja jeg er så glad for det, spesielt nå som han er høyt og lavt. Gleder meg såå til Roar kommer hjem.

    2. Jeg hadde vært OVERLYKKELIG hvis jeg kun var alene en helg med Kim i ny og ne. her er det 6 uker i slengen å sånn;-) Så du er heldig, heldig, HELDIG! Skal du vite;-)

    3. Jeanette: Du er tøff. For dette er slitsomt. Jeg er jo vant til å alltid ha hjelp med Oliver fra fem om kvelden til syv om morgenen, så at jeg plutselig er alene er tungt. Creds til deg som er av-og-på alenemamma også.

    4. Er ikkje bare bare å vere aleine nei.. Eg og Liam er aleine i 5 uker i strekk.. Jammen slitsomt, lite søvn, lite tid for seg sjøl, lite tid te hus,klesvask og alt som hører m .. Men må man så må man 😉

    5. mette: du er flink. Nei, det har ikke blitt mye gjort i huset utenom når han sover. Pluss at jeg var så dum at jeg begynte med å lære han og sove i egen seng denne helgen og som tærer enda mer på nattesøvnen.

    6. Den verste uka var da både jeg og Kim fikk omgangssyken..JELP! Sier jeg bare,hehe! Ellers går det veldig bra, men er som du sier slitsomt. Det er vell bare slik at må man, så må man;-) Hihi!

    7. Stakkars deg. Her sitter vi 3 barnevakter i Narvik. Tenk om vi hadde vært nærmere slik at vi kunne ha hjulpet deg.
      Vi koser oss med bildene av Oliver.
      Hilsen Nora, Anna og farmor

    8. farmor/oldemor i Narvik: Ja, det kunne jeg trengt akkurat nå. Har hatt så mye å gjøre at jeg har helt glemt å spise siden middagen i går, så nå har jeg spist tre store posjoner gryterett mens Oliver måtte sitte fastspent i barnestolen sin.

    9. Du skulle hatt en god gammeldags lekegrind til å sette han i sammen med lekene hans.
      Det var en nødvedighet for meg da vi fikk 3 stk i løpet av 3,5 år, og jeg for det meste var alene med ungene mens farfar reiste over hele Nord-Norge. Han var bare hjemme en helg i ny og ne, så jeg vet hvordan det er å være alene med ungen.
      Stå på. Det blir bedre med tiden.
      Klem fra farmor

    10. Jeg har også vært “alenemor” til alle tre her i helgen. Slitsomt!
      Alle alenemødre burde få pokal altså, det står det respekt av!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg