Triks den NYE vognen vår kan

Ja, du leste riktig, jeg har kjøpt meg enda en vogn. Denne gangen for resten av julegavepengene (jeg er uhelbredelig). Dette blir den ÅTTENDE vognen Oliver har hatt og han har ikke blitt 9 måneder en gang. Jeg lurer imidlertid på om dette blir den siste.

Vel, uansett. Jeg savnet Mountain Buggy’en vår så mye (vi solgte den for å få litt ekstra penger til ovn) at jeg kjøpte en Babytrend joggevogn. Babytrend er en av USAs største produsenter av barnevogner og du finner vognene billig på Ebay (Barnevogner er tollfritt, husk bare å påberegne mva på 25%).

Her er ihvertfall herligheten:


Et bord i vognen? Det var da som bare…

Den har flere triks på lur:

– svingbart forhjul
– kopp-/flaskeholder til både barn og voksne (pluss et hemmelig rom til de voksne)

Hemmelig rom

– mulighet for å åpne kalesjen slik at man har oversikt over barnet når man triller

Mamma ser deg!

– og siden den er amerikansk er den selsagt tapetsert med advarsler for å unngå søksmål (ikke slå sammen vognen med barnet i? Hmm. Det hadde jeg aldri gjettet)

– den har egentlig det meste en Mountain Buggy Urban Jungle har (utenom ekstra solskjerm inni kalesjen, det hadde vært fint å ha)

Ooog, har jeg nevnt at den koster en åttendedel av det en Urban Jungle koster? Oh yes!

21 kommentarer

Siste innlegg