Det beste med å trene når man er hjemme med barn…

…er pausenuss mellom sit-upsene.

7 kommentarer
    1. Ved en tilfeldighet kom jeg innom bloggen din og det er jeg veldig glad for, bloggen din er super:) Nå har ikke jeg barn selv, men alle tipsene du kommer med, skal jeg huske til jeg selv får barn, tipsene dine er fantastiske og du tester ikke kun dyre ting men også litt billigere ting:) Fortsett med gode tips og råd, jeg tar i mot de med stor takknemlighet:) Ps. Utrolig søt liten gutt du har, han virker kjempe herlig:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg