“Æ kainn strikke!”

I går strikket jeg for første gang på flere år. Så går jeg inn på bloggen til Ingvild og ser at hun også strikket i går. Artig sammentreff.

Uansett. Jeg har strikket skjerf i alle varianter til kaffekoppene mine (!). Ja, kaffekoppene. Det er det eneste jeg har tålmodighet til.

Jeg laget litt forskjellige varianter. Et med 12 masker og et med 15 og et skjerf til blomsterpotten som har 20 masker.

Skjerfene til koppene har åpning, slik at de kan brukes rundt krus med hank, men den rundt blomsterpotten strikket jeg sammen til slutt.

5 kommentarer
    1. Hey, du har jo seriøse skills jo! Misunnelig. Mitt strikkeprosjekt kan jo bare gå og gjemme seg i forhold.
      Jeg trodde at enda flere strikket jeg, før jeg skjønte at det faktisk var meg du linket til. Utrolig koselig, men jeg heter Ingvild 😉

    2. Tro meg, du er ikke den første. Har blitt kalt det så ofte at om noen sier Ingrid på et sted, så snur jeg meg og tror dem snakker til meg. Du er tilgitt, og er bare glad for at du endret det til Ingvild og ikke Ingvill. (noen ganger sier jeg “Jeg heter Ingvild, med stum D” :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg